1. Czy mogę zwrócić produkt?

    Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz. U. z 2014 r. poz. 827; w szczególności konsument zobowiązany jest do poniesienia bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy.

  2. Ile mam czasu na zwrot produktu?

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  3. Jaki jest koszt wysyłki towaru?

    Koszty wysyłki towaru podawane są przy każdym produkcie.

    W przypadku przesyłki kurierskiej bez względu na ilość zakupionych przedmiotów oraz ich wagę koszt przesyłki jest stały i wynosi  16zł. A dla przesyłki kurierskiej „pobraniowej” wynosi 21zł.

    W przypadku wysyłki innej niż kurier ustalenie jednego kosztu wysyłki przy zakupie powyżej jednej sztuki odbywa się indywidualnie dla każdego zamówienia.

  4. Czy jest możliwość płatności przy odbiorze?

    Płatność przy odbiorze jest możliwa dla przesyłek Pocztą Polską PACZKA 48 oraz dla przesyłek kurierskich.

  5. Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?

    Przesyłki opłacone przelewem elektronicznym lub tradycyjnym wysyłamy w dniu zaksięgowania płatności na naszym koncie, lub w najbliższym dniu roboczym.

    Przesyłki realizowane „za pobraniem” wysyłamy w dniu złożenia zamówienia, lub w najbliższym dniu roboczym.

    Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę kurierską – to 2 dni robocze od nadania.

    Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę Pocztą Polską – to 2-4 dni robocze od nadania.

  6. Jaki jest koszt dostawy towaru poza granice Polski?

    Obecnie nie realizujemy przesyłek poza granice Rzeczypospolitej Polskiej.

  7. Co stanowi wypełnienie kocyków?

    Nasze kocyki są wypełnione antyalergiczną włókniną silikonową w 100% bezpieczną dla dzieci.

  8. Kto jest producentem wyrobów ‘Handmade by Udilandia’?

    Produkty ‘Handmade by Udilandia’ wykonane są przez nas ręcznie z dbałością o najmniejszy szczegół, co czyni każdy z nich niepowtarzalnym i wyjątkowym.

Masz inne pytanie? Skontaktuj się z nami!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości